Klantenservice
Dagelijks word je overspoeld met informatie. Dat snappen we. Daarom hebben we belangrijke links voor je verzameld en veelgestelde vragen voor je uitgeschreven.


Hoe kunnen we helpen?
Nog geen onderhoudscontract?
Kies uit drie soorten onderhoudscontracten en voorkom verrassingen. Ontdek welke het beste bij jou past!
Misschien is jouw vraag al gesteld
Algemene vragen
B&G Hekwerk levert aan de zakelijke markt, maar aarzel niet om je (groot)particuliere aanvraag in te sturen: de kans is namelijk aanwezig dat onze zusterbedrijven je verder kunnen helpen.
Ja! Onze vertegenwoordigers zitten door heel Nederland en er zijn vaste specialisten per regio. Dit noemen wij ‘rayons’.
Ja. Vraag ze aan via marketing@bg.nl
Ja, dat kan hier.
Productinformatie
Je kunt je aanvraag online indienen via dit formulier, of een mailtje sturen naar verkoop@bg.nl.
Je kunt het contact formulier invullen of een mail sturen naar onderdelen@bghekwerk.nl.
Nee, wij verkopen geen tweedehands producten. Wat herbruikbaar is, gebruiken we intern opnieuw.
Leuk dat je meedenkt! Mail je voorstel naar marketing@bg.nl
Ja. Je vindt deze hier: bestek.bghekwerk.nl
Ga naar bg.nl/onderdelen-webshop of mail onderdelen@bg.nl
Algemene vragen
Nee, hier hebben we onze dochteronderneming Total Fence voor met uitzondering van uitbreidingen op woningbouw projecten.
Op dit moment ontvang je in circa 5 werkdagen een passende offerte!
Afhankelijk van het bestelde product, maar meestal tussen de 8-12 weken.
Ja! Onze vertegenwoordigers zitten door heel Nederland en er zijn vaste specialisten per regio. Dit noemen wij ‘rayons’.
Ja, dat klopt! We hebben een Belgisch bankrekeningnummer (IBAN) eindigend op 146.
Productinformatie
Vul een online offerteformulier in [hyperlink] of mail naar verkoop@bg.nl
Ja, dat kan zeker en is vaak zelfs deel van onze aanpak.
Ga naar bg.nl/webshop, mail naar onderdelen@bg.nl bel Koen op [nummer]
Ja, deze kun je opvragen bij Marketing via marketing@bg.nl
Leuk! Stuur je voorstel naar marketing@bg.nl