Klantenservice

Dagelijks word je overspoeld met informatie. Dat snappen we. Daarom hebben we belangrijke links voor je verzameld en veelgestelde vragen voor je uitgeschreven. 

Nog geen onderhoudscontract?​

Kies uit drie soorten onderhoudscontracten en voorkom verrassingen. Ontdek welke het beste bij jou past!

Misschien is jouw vraag al gesteld

Algemene vragen

Inhoud bewerken

B&G Hekwerk levert aan de zakelijke markt, maar aarzel niet om je (groot)particuliere aanvraag in te sturen: de kans is namelijk aanwezig dat onze zusterbedrijven je verder kunnen helpen.

Inhoud bewerken
We streven naar zo snel mogelijk, meestal binnen 5 werkdagen.
Inhoud bewerken

Ja! Onze vertegenwoordigers zitten door heel Nederland en er zijn vaste specialisten per regio. Dit noemen wij ‘rayons’.

Inhoud bewerken
Ja. Sinds februari 2024 zijn wij over naar een Belgische bank. Twijfel je? Neem contact met ons op voor verificatie.

Productinformatie

Inhoud bewerken

Je kunt je aanvraag online indienen via dit formulier, of een mailtje sturen naar verkoop@bg.nl.

Inhoud bewerken

Uiteraard! Wij hebben Nederland opgedeeld in een aantal regio’s, zodat jij in jouw regio één vast aanspreekpunt hebt. Je kunt daarom het beste even bellen naar 088 363 0666 zodat je aan de juiste vertegenwoordiger gelinkt wordt. Hij of zij kan dan een bezoek inplannen!

Inhoud bewerken

Nee, wij verkopen geen tweedehands producten. Wat herbruikbaar is, gebruiken we intern opnieuw.

Inhoud bewerken

Leuk dat je meedenkt! Mail je voorstel naar marketing@bg.nl

Inhoud bewerken

Ja. Je vindt deze hier: bestek.bghekwerk.nl

Niet gevonden wat je zocht?

Mijn vraag gaat over:

BESTELLING 0

B&G heeft een nieuwe website!

Welkom op onze vernieuwde website! We werken er hard aan om alle informatie en functies compleet te maken. Sommige pagina’s zijn nog in ontwikkeling, maar we voegen regelmatig nieuwe inhoud toe.

Heb je vragen of kun je iets niet vinden? Neem gerust contact met ons op!